Administratief medewerker

Finance Matters, Den Haag

Vanwege toenemende groei zijn wij bij Finance Matters momenteel op zoek naar nieuwe collega’s. Of je nu een klein beetje boekhoudervaring hebt of hier juist heel erg goed in bent én je hebt behoefte aan een nieuwe leuke, afwisselende, inspirerende werkomgeving stuur ons dan een berichtje en wie weet ben jij onze nieuwe collega!

Gewenst profiel

  • Opleiding
    Min. afgeronde MBO opleiding
  • Gevorderde kennis
    Uitstekende vaardigheden in Excel
  • Kennis
    Vloeiend Nederlands in woord en geschrift

Bedrijfsprofiel

Wij hebben meer dan 30 MKB klanten waarvoor we financieel administratieve werkzaamheden uitvoeren, operationele processen stroomlijnen en optreden als sparringpartner en adviseur. We houden hun dagelijkse financiële administratie bij. Daarnaast zorgen wij voor de fiscale aangiftes, management rapportages en jaarrekeningen.

Onze klanten zitten in verschillende branches en zijn onder meer IT bedrijven, uitzendbureaus, technisch installatiebedrijven, fabrieken, consultants, evenementenbedrijven, stichtingen, medici en ontwikkeling.

Wie ben jij

Op dit moment hebben wij ruimte voor een administratief talent die het leuk vindt om veel contact te hebben met onze klanten. Je helpt hen hun financiële administratie op orde te krijgen. In deze rol bedien je een eigen klantenportefeuille waarbij je jouw klanten helpt bij vragen en ervoor zorgt dat hun financiële administratie up-to-date is. Je bent verantwoordelijk voor het juist en tijdig verwerken van facturen en bankmutaties en ondersteunt de controller bij de belastingaangiftes. Het is handig als je goed overweg kunt met software (we werken veel met Klippa, Visma en Excel). Het contact met de klant is veelal per e-mail, online of telefonisch. Het is dan ook belangrijk dat je hier plezier in hebt, snel kunt schakelen en in staat bent om je eigen werk goed te managen.

Een boekhoudkundige opleiding of een aantal jaren relevante werkervaring helpt om een snelle start te kunnen maken in deze rol. Maar ook wanneer je het bijvoorbeeld leuk vindt om maandelijkse afsluitwerkzaamheden te doen, fiscale aangiften te verzorgen en/of ook jaarrekeningen zelfstandig op te stellen, ben je bij ons aan het juiste adres. Het kan allemaal, en als je iets zelf nog niet beheerst, dan leren wij het je! (of je gaat een opleiding volgen).

Dit is je profiel

  • Nieuwsgierig en leergierig
  • Verantwoordelijk
  • Je kan goed samenwerken
  • Klantgericht
  • Nauwkeurig
  • Proactieve houding
  • Je creëert zelf de voorwaarden waarin jij succesvol bent

Minimale vereisten

  • checkbox-icon
    Min afgeronde MBO opleiding
  • checkbox-icon
    Minimaal 1 jaar relevante werkervaring
  • checkbox-icon
    Sterke communicatieve vaardigheden
  • checkbox-icon
    Ervaring met financiële software en systemen

Over ons team

Wij zijn gelegen op een centrale locatie in Den Haag op loopafstand van het Centraal Station. Naast een goede werkplek met een snelle laptop en extra scherm, is er ook ruimte en tijd voor ontspanning. We hebben geregeld teamuitjes en vinden het fijn om samen te lunchen aan een lange tafel. We hebben een open en informele werkomgeving. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en de kans om veel verantwoordelijkheid naar je toe te trekken. Dit doen we op basis van de volgende kernwaarden:

  • Betrokken
  • Behulpzaam
  • Ontplooiing
  • Plezier

Wat bieden wij

  • Marktconform salaris
  • Hybridewerken mogelijk
  • Bonusregeling
  • Pensioenregeling
  • Opleidingsbudget
  • Reiskostenvergoeding

Interesse?

Stuur een mail met je motivatie en cv naar admin@financematters.nl.

Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Martine Robbe via telefoonnummer 070-2400220.

Of solliciteer direct!

    CV (filetypes:txt|doc|docx) *

    Motivatie (filetypes:txt|doc|docx)