Administratief medewerker

Finance Matters, Den Haag

Heb jij de ambitie om je als financieel professional verder te ontwikkelen? Ben je cijfermatig sterk, een harde werker en een echte meedenker? En draag je bij aan de sfeer in elk team met je enthousiasme, behulpzaamheid en vrolijke persoonlijkheid? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als administratief medewerker sta je MKB-ondernemers met raad en daad terzijde. Jij bestiert de volledige administratie van onze klanten en draagt daarmee bij aan onze ambitie; het leveren van financiële expertise waarmee ondernemers het volle potentieel van hun bedrijf verzilveren.

Gewenst profiel

  • Opleiding
    Min. afgeronde MBO opleiding
  • Gevorderde kennis
    Uitstekende vaardigheden in Excel
  • Kennis
    Vloeiend Nederlands in woord en geschrift

Bedrijfsprofiel

Finance Matters is financieel en administratief partner van 50 MKB-ondernemingen en 15 sportbonden (onder ons BONDcenter label). Ons team bestaat momenteel uit 15 collega’s en we zijn gevestigd in Den Haag. Ons motto is: “We take care!” Concreet betekent dit dat we financieel administratieve werkzaamheden voor onze klanten uitvoeren, operationele processen stroomlijnen en optreden als sparringpartner en adviseur.

De dagelijkse financieel administratieve werkzaamheden worden uitgevoerd door de medewerkers van onze afdeling Operations. Als administratief medewerker ben jij een belangrijk onderdeel van deze afdeling. Je rapporteert aan de directeur intern.

Dit ga je doen

Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten ben je volledig op de hoogte van de bijzonderheden bij onze klanten én weet je de experts te vinden op het moment dat jij de klant niet verder kan helpen. Daarnaast verzorg je, samen met team Operations, een aantal financieel administratieve taken voor onze klanten, zoals in- en verkoopfacturatie, debiteurenbeheer en belastingaangiftes. Ook speel je een belangrijke rol bij het opstellen en analyseren van rapportages van onze klanten.

Je beheert de digitale correspondentie (mailboxen van onze klanten en helpdesk) en neemt de telefoon aan om vragen van onze klanten direct af te handelen. Maar boven alles ben jij de spin in het web die het hoofd koel kan houden in de hectiek van alledag.

Dit is je profiel

  • Je begrijpt dat je alleen kunt leren door de handen uit de mouwen te steken en accepteert dat je daarbij ook fouten maakt
  • Nieuwsgierig en leergierig, je wilt overal het fijne van weten
  • Je kan goed en snel relaties opbouwen, ook met mensen die je weinig ziet
  • Cijfermatig sterk
  • Positieve energieke instelling
  • Je staat stevig in het leven en maakt daarbij bewuste keuzes
  • Pro-actieve houding: Kijkt vooruit en handelt er naar
  • Je creëert zelf de voorwaarden waarin jij succesvol bent

Affiniteit met sport is vanwege de aard van ons klantenbestand een pré.

Minimale vereisten

  • checkbox-icon
    Min afgeronde MBO opleiding
  • checkbox-icon
    Uitstekende vaardigheden in Excel
  • checkbox-icon
    Vloeiend Nederlands zowel in woord en geschrift
  • checkbox-icon
    Affiniteit met werken voor verschillende klanten

Over ons team

We hebben een open, informele en sportieve werkomgeving. Er is veel ruimte voor eigen initiatief en de kans om veel verantwoordelijkheid naar je toe te trekken. Dit doen we op basis van de volgende kernwaarden:

  • We behandelen elkaar op een respectvolle manier
  • We moedigen elkaar aan om feedback te geven
  • We staan structureel stil bij onze successen
  • We maken tijd voor elkaar

Aanbod

De kans om (financiële) steun en toeverlaat van verschillende organisaties te worden en zo bij te dragen aan hun succes. Een goede work-life balance. Een gezellig kantoor met gezamenlijke lunches en verschillende teamuitjes. Een centrale locatie in Den Haag op loopafstand van het Centraal Station.

Aanvankelijk dienstverband van 12 maanden met de intentie om dit om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd. Brutosalaris tussen € 2.700 – € 2.900 (op basis van 40 uur), afhankelijk van kennis en ervaringsniveau.

Interesse?

Stuur een mail met je motivatie en cv naar admin@financematters.nl.

Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Victor van Koolwijk via telefoonnummer 070-2400220.

Of solliciteer direct!

    CV (filetypes:txt|doc|docx) *

    Motivatie (filetypes:txt|doc|docx)